Alla inlägg den 19 november 2008

Av Jennica - 19 november 2008 05:57

Ja nu sitter man här igen då.. Idag blir Isak 8 Månader. fattar inte hur tiden kan gå så fort, tyckte det inte var länge sen han födddes, menmen

Snart e det dags att väcka jonathan.. så han hinner med allt han ska göra innan han ska till skolan, Har alltid trott att det e tjejerna som tar lång tid på sig, men ack vad jag måste ha fel. för här tar det nästan en timme för jonathan att komma upp och klä på sig.. Men han e ju morgon trött å.. lite lika pappa där okej lite mamma oxå då.. =).

Inatt har iaf Isak sovit rärr så bra.. men då har man ju blivit sjuk själv så.. nästäppa som bara den och feber har jag säkert, för jag fryser, även fast lars har eldat innan han åkte.. så värme finns ju iaf. Inte har jag tid att vara sjuk nu e .. Hur ska jag hinna med allt??

Får ju lösa allt på bästa sätt...

Nä nu höra jag min lille son, så nu ska han få lite medicin passa på innan storebror vaknar.. sen fixa lite frukost,

Sen blir det de vanliga som alla familjer gör! hänga tvätt och städa lite mm!

ja ni vet själv.

så god morgon på er alla...

Ovido - Quiz & Flashcards