Alla inlägg den 15 november 2008

Av Jennica - 15 november 2008 15:05

Nu var det helg igen! vad veckorna rinner iväg!

Isak har fått influensan ingen! undra när han ska få vara frisk. han var frisk i en vecka ungefär. Inatt hade han 40grader ingen! mammas lill hjärta. sj somna jag klockan halv 10 i morse sov till , kunna inte somna inatt och när jag väl höll på att somna så vakna Isak. så klockan halv 8 imorse stod jonathan och jag och baka bullar! Hade ju lovat honom att han skulle få göra det.. nä nu ska jag stoppa in den stora sonen i duschen för han ska iväg på kalas. sen ska jag laga lite mat! syster har ju beställt mat här idag..

sara när tänkte du komma då?

Ja vad ska man hitta på ikväll dåå? förutom att sova, Blir väl som vanligt på helgerna, folk vill ha någon som kör! Erik ringer väl inatt... =) fast det var ju ett tag sen nu.. han nog blivit skötsam grabb han!! nä nu ska jag nog sluta skriva, har ju inget att skriva , hihi. men men, Tack för kaffe igår familjen gidlund!

Nä nu ska jag ta och tempa min son. Ha det så bra så länge!


Ovido - Quiz & Flashcards