Alla inlägg den 18 november 2008

Av Jennica - 18 november 2008 21:13

Nu sover lille man. men attans vad jag fick kämpa för att få i han penclinet.. inte det lättaste, kan jag lova!

Nyss satt jag med jonathan och gjorde läxorna. både matte och svenska läxa denna vecka, ska ta och träna lite imorgon oxå, han har ju även varit på fotbollsträning... Nä nu ska jag ta och krypa ner, och mysa med älsklingen, och hoppas på att jag somnar i tid! blir ju att man ska kliva upp i natt igen. fast man vet ju inte, Lilleman kanske sover HELA natten, men det tror jag inte... nattinatt på er!





 


 

Av Jennica - 18 november 2008 12:28

Imorse när jag pratade med BVC så sa hon att jag skulle komma in klockan 10.30, Så det var bara att göra sig klar och åka in, och nu tar jag inte och kör en meter till för fy vad halt det var ute.!

men vi kom fram iaf. kolla vikt och längd först 9100 stanna vågen på och 73,5 cm så han hade gått upp 270g på en månad..

sen kom läkaren in och lyssna på lungorna kolla hals och öron..

svår inflammation på båda öronen, sen det var bara till att ge pencelin det. Inte undra på att mammas lill hjärta har varit dålig, men hoppas nu på att det ska bli bra.. och hoppas på att jag får i honom det. men är man envis så e man ju.. =). Nu sover lillen, så då ska jag passa på att lägga mej en stund och vila.. hoppas bara jag inte somnar.. för då blir det lite jobbigt i natt..

koka lite kaffe sen kolla tv blir bra det! Tänk om man kunna bli pigg på kaffe som dom flesta andra.. Nä nu får det vara slut skrivet.

Av Jennica - 18 november 2008 05:45

jaha vad ska man göra nu då.. Lars har åkt på jobbet, barnen sover! Ska väcka jonathan om en timme!

Isak har sovit oroligt i natt, snora jätte mycket, mammas lilla hjärta måste få bli frisk nu.. Hade lite funderingar igår, eller jag har än.. men men det e bara att bita ihop, Tack Amanda och Sara för att ni finns där!

Lite små le den jäkla utbyggnad, menmen, det börjar ju på bli nå iaf.. satt nyss och tänkte på om jag kände någon som hade lust att hjälpa till! jag lovar jag bjuder på mat!

Man kanske skulle ha ringt Lars så kallade kompisar! hihi. Björn e ju iaf snäll och hjälper till Gudfar har ju varit här han med så stort tack till er! Nä nu ska jag ta och göra lite fika till jonathan som han ska ha med till skolan eftersom dom ska till deras skolskog! Hoppas bara att dom inte blir allt för kalla nu när det blåser isvindar ute.. men dom små e väl aldrig still, så mycket spring i benen som dom har!

skriver kanske mer senare idag!

Ovido - Quiz & Flashcards