Direktlänk till inlägg 25 november 2008

jaha

Av Jennica - 25 november 2008 20:33

då sitter man här ingen då.. ska strax gå och sova eller iaf försöka!

Imorgon åker lars upp med jonathan på sjukhuset,

det blev inget besök för min del. skulle få komma på torsdag i ställe.. men det gåår ju det å..

Så i morgon vid tio tiden åker jag och svärmor till hudik, först ska vi handla sen ska vi upp på sjukhuset med Isak, undra vad dom säger då? ja det e ju sånt som visar sig.. Idag hade Isak feber igen! blir så less på dom här sjukdomarna.. kan ju hoppas att det är tänder på G! Man vet ju aldrig.. Nu vet jag vad jag ska köpa i julklapp till alla... =) nyfiken va??.. ska bli roligt och se vad alla säger hihi..

Ja vad har hänta annars då. Jo Sara och Kevve har varit här sen så har jonte varit på fotbollsträning, ja sen har väl inte hänt så mycket mer.. ska ta och hänga en tvätt nu, sen kasta in en ny... Isak kissa ner mej idag när jag skulle byta blöja och det har ju inte hänt sen han var jätte liten ju.. men gud vad han skratta efteråt, det var som han visste vad han gjorde..

Isak har iaf ätit jätte bra idag, så mycket som han har ätit idag tror jag inte att han har gjort förut. sen åt han nästan en hela bann själv idag å..

sen har han blivit en riktig busunge å.. slår en och lipar å har sig! nä nu ska jag ut och röka ! Ha det bra alla!

 
 
Ulrika

Ulrika

26 november 2008 12:25

Hoppas det går bra med "alla sjukhusbesök" idag!

Kram

http://uj76.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards