Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Sjukhus sjukhus sjukhus

Av Jennica - 25 november 2008 13:58

Tre sjukhus besök imorgon.


  • Jonathan ljusdalssjukhus kl 9 (prata)
  • Jag Färila kl 11 (sömnen)
  • Isak hudik på barn kl 14.30 (Mjölkallergin)

Hoppas att allt blir bra nu då, och att det inte blir en sådan jobbig dag!

Skönt att få komma till barn igen iaf. och även att jag äntligen har pratat med sjukhuset om min sömn.

kommer ju bryta ihop snart om det ska fortsätta så här! för vem orkar vara vaken så här..

Nä nu ska jag ta och dricka lite kaffe. sen ringa upp amanda..

måste försöka luska i lite saker först innan jag ringer henne iaf..

skriver kanske mer i kväll om jag inte somnar när Isak har somna då! Fast det skulle ju kanske vara bra på sättovis.. Jonathan lär ju vara trött han oxå idag, han brukar vara det tisdagar och onsdagr..

På Fredag ska han iaf få vara ledig och så vi åker till s-vall så vi e där, vid 10 skulle jag tro. och då ska vi leta upp hans farfar för han skulle få vara med honom fram till kl 13.00 och då ska han få åka Lastbil, så det ser han framemot. På Lördag ska dom även har Dop för hans lilla syster! så vi måste ju leta fram fin kläder oxå som duger åt grabben. det e ju viktigt det dära att man har fina kläder!! =) Gull ungen min!

Hej svejs


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards