Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Hjälp!

Av Jennica - 25 november 2008 06:00

Vad är det med mej?

varför sover jag bara varann natt?

senare idag blir det iaf att ringa sjukhuset!

Orkar inte ha det så! Är det bara jag som har det så här el?

Tror jag måste komma ut i arbetslivet nu, det är nog det som kanske är min räddning, är det någon som har nå jobb åt mej ? Det behöver inte vara heltid, det kan vara vad som helst, Jag klar det mesta jag lovar...

Snälla!!

Jag kan börja nyss jag lovar, finns inget som skulle kunna hindra mig. Lars kan ändra sina jobbar tider efter mej. han kan vara hemma hela dagen om det skulle vara så, allt kan lösas..

Snart e det dags att väcka jonathan oxå, Isak ligger och dra sig, Hör honom ligga och små gny.. Lars  sover som en stock! =)

vissa har tur att kunna sova!

Hade jag ett jobb så tror jag att jag skulle somna lättare. skulle äta bättre!! men det e ju inte det lättaste att få jobba i dagens läge! hmm, vad ska man göra!?


Bara Jonathan har åkte till skolan så ska jag leta jul gardinerna, sen ska det städas! Innan lars börjar jobba ( 14.00) Han ska f*n hjälpa till om inte han bygger, han får välja mellan det..


Nä nu e klockan 6. ska nog ta och ge Isak lite välling, sen blir det att fixa kaffe och äta lite frukost,

Sen är det dags för att koka korv till jonte, det ända han går med på att äta på morgon. Korv m. Bröd! Bättre än nget alls. men tycker att han borde vara less det nu!

syster ska jag ringa sen å, men det blir inte förns efter 4 för hon jobbar säkert, måste få veta vad tyra vill ha av moster och kusiner i julklapp, okej av lars oxå då!! =)

skulle behöva förslag på vad man kan köpa till lars oxå från Isak för Jonathan får välja själv. Blir lite roligare då, men vad då man kan säkert släppa ner Isak oxå på någon affär. för nå hittar han!

Idag trodde Isak att han kunna stå själv. men det märkte han rätt fort att han inte kunna!

Men han springer ju redan fram med matstolen hans, Det e ju en lätt stol från ikea, så det blir väl sura miner när han får tripptrapp stolen när han märker att det inte går att gå med den.. men han hittar väl nå annat att gå med då.

Det finns en ska jag ångrar att jag köpte till Isak och det är gåstolen. för han använda den inte mycke, och nu vägrar han ha den. Hade nog varit annat som vi hade det större, för det e ju jätte trångt här hemma!

Nä nu orkar jag inte sitta och skriva mer eller orkar göra jag men har ju inget att skriva om!

Godmorgon på er alla hoppas ni har sovit bra!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards