Direktlänk till inlägg 23 november 2008

ska lägga mej nu..

Av Jennica - 23 november 2008 23:39

Nu ska jag snart gå och lägga mej, börjar på bli trött nu =). men lika glad e jag för det...

Jaha vad ska man skriva nu då? I morgon ska jag och jonathan på utveckling samtal iaf.. vad roligt.. ska lägga fram lite förslag till dom över olika saker, så får vi se hur det slutar, men det ska nog bli bra..

På Fredag ska jonthan till sin pappa iaf.. han kanske även skulle få vara med farfar lite först, och åka lastbil! det ser han fram emot. iaf nu, vi får väl se hur det är sen..

Nu känns det att det börjar på bli klart i ytbyggnaden iaf, även fast det e mycket kvar, men man ser nu iaf!! Tack alla för hjälpen vi fått! Utan er skulle vi inte ha klara oss.. för inte har jag gjort mycket, men har ju lite svårt med det oxå eftersom det e så mycket spån som jag inte tål =(. men det blir annat snart, Har även ett jobb till min syster! =)! bara höra av sig så får du vet vad du ska få göra!! =) nu vart du nyfiken va??


f*n vad det blåser ute, tror hela huset blåser bort snart.. hmmm. Hoppas det blir bättre väder tills jag ska till skolan med jonathan iaf..

Imorgon jobbar lars kväll så då e vi själva här på kvällarna. så om det e någon som har lust eller känner sig tvingad kan ju komma och hälsa på!


Som sagt på Fredag åker jag och sara till s-vall och ska handla lite! sen ska jag iväg med Erik på lördagen sen på kvällen lutar det åt Party. men mycket kan ju ändras än..

är det sånt här väder så stannar jag i sängen hela helgen!!

Nä nu ska jag gå och lägga mej det e ju en ny dag i morgon.. och då ska man vara pigg och glad även fast det är måndag!

tycker inte om måndagarna. men torsdagarna är värre iaf.

 I morgon ska man försöka städa lite igen, även fast jag har gjort det en gång idag. Men det märks ju inte!! ska försöka få det mysigt på något sätt tänkte jag..

Undra vad man ska äta till middag då? frågar jag Jonathan så blir det pölsa men det e jag inte sugen på.. ska kolla i frysen på vad som finns, kan ju tänka mej att det blir nå kött av nå slag!

Känner mej så glad idag, vet inte varför, kan ju kanske bero på att jag och lars har suttit och pratat om hur VI vill ha det sen när allt e klart. och att Julen nu e klar! I år ska vi fira Hos mamma, men nästa år blir vi här och då får dom som vill komma hit eller inte vem som helst då. utan familjerna!

får väl se hur lars familj gör. men min kommer nog..

funderar även på att ha påsk lunch när jag fyller år! eller på annandad påsk blir det. för jag fyller år på långfredan i år! skulle ju vara lite anorlunda och ha påsk lunch. sen någon gå efterrätt! vad säger ni om det??

Nä god natt på er alla nära och kära!

Och förlåt om jag har varit lite negativ i mina blogginlägg några dagar .

Nä nu har Isak vaknat igen.. varför vill han inte sova på nätterna, nä han ska vakna några gånger, nu e det bäst att jag tar honom innan han har väckt alla i huset!! Kram 


 
 
anki

anki

24 november 2008 15:51

Får moster locka med någon mat om ni kommer upp kram Anki

http://anki.bloggagratis,se

 
smash

smash

24 november 2008 19:24

fest i föne kanske. :)

http://www.smash.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards