Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

080820

Av Jennica - 20 augusti 2008 11:30

Tiden går fort. Igår blev isak redan 5månader! man hinner ju knappt med, han blir nogen en stor grabb han.  väger nu nästan 8 kg och är 68 lång, Jonte växer han å, måste ta och åka och köpa lite kläder till den grabben, f*n redan stl 140, snart växt om mamma sin han =),

Snart börjar skolan igen då, lill killen mammas börjar 2:an! varför ska tiden gå så fort..

Nä nu ska jag gå och fråga älsklingen om det går bra för honom.. kanske få sällskap på en kopp kaffe innan han åker och jobbar, just nu e han ute och bygger ska ta och knäppa lite kort så får ni se hur långt vi har kommit på utbyggnaden, det tar ju sin tiden, 120 kvm mer ska vi bygga ut. så sen kommer vi bo på ca 190kvm, det blir lite skillnad kan jag lova! Nä nu kom jonte och ville ha hjälp med tv-spelet!

just ja jag måste ju ringa jim och höra om det e imorgon jonte ska komma till honom eller om det e på fredag, jobbit att inte vet sånt tidigare, men jag börjar som sagt att bli van, på att aldrig veta, gäller även hur lars ska jobba det får man oxå veta samma vecka. han är lite dålig på att tala om saker i bland, =) menmen älskar honom ändå, kan ju inte hitta någon som är bättre en honom iaf, och inte vill jag ha någon heller!!

snart ska lars iaf börja jobba år Br Hedbloms, så det ska ju bli roligt för honom. men kan tänka mej att han e lite nervös oxå, ja just ja idag kom barnbidraget å, ska ta och sätta undan halv nu jag då, så man har en kassa till julklappar! smartare att göra så tycker jag.. kram

 
 
Kristina

Kristina

25 augusti 2008 09:19

Ja precis sånt lego är det. du får hemskt gärna kolla, hittade det ingenstans på nätet så möjligt att dom slutat med det, hittade däremot lite på tradera :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards