Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Jennica - 28 augusti 2008 23:15

Ja kan man det, just nu gör jag det iaf, fattar inte hur det kan vara bort förklaringar jämnt när han ska ha sin son! och att det alltid ska komma kvällen innan, fattar han inte att våran son mår dåligt av det här.. Nu när jonthan har längtat att åka till sin pappa så blir det inte av som vanligt, känns bara skit kan jag lova, känner mej besviken på hans pappa det e ju vår son hur kan han såra en sådan underbar skapelse! Nä nu ska jag vara stark han behöver inte ha honom, Tur att han har Lars iaf, Tack Lars att jag har dej, =) Haft långa samtal med jim nu.. menmen vad tjänar det till.. Och sen tror han att han ska kunna ta honom 2 helger i rad sen, men du det går jag inte med på han har ju skolan. och det e ca 26mil enkel resa, vem f*n orkar med det! jag menar det e 104 mil det! nä där får hans pappa tänka om, Tack svärfar för att du ställer upp i helgen, Nä nu ska jah försöka sova somna klockan 5 i morse och klev upp klockan halv 7. Inte för att jah känner mej trött nu men ligger man ner så vilar man ju lite iaf, tur att Lars slutar tidigt i morgon så kanske man kan sova middag en stund. sen har vi ju helgen oxå efter som Isak och Jonathan ska sova med sven-anders!

Tack till alla som finns där för mej. skönt att bara få prata av sig i bland,



Älskar min familj av hela mitt hjärta!!

Ovido - Quiz & Flashcards