Alla inlägg den 27 augusti 2008

BVC

Av Jennica - 27 augusti 2008 00:00

Idag har vi varit på Bvc och fått spruta mm! Det gick jätte bra måste jag säga! Stor pojken våran redan 5 månader. Och väger 8280g och är 69,5 lång, Lika pappa =) Fast men vet ju aldrig Jonathan e ju hemskt lång han med för att gå i tvåan, har ju redan 140 på kläder så det dröjer ju inte länge innan han har samma storlek som mej! hmm Han ska ju vara min lilla grabb han då kan man ju inte växa så fort.. men det e ju bra att han växer iaf han har ju en pappa som oxå e lång  så det har han ärft på den sidan vikten ifrån mej tror jag, Har äntligen bokat klipptid å,  funderar på om jag ska klippa mej kort igen men jag vet inte kommer ju säkert att ångra mej, men kanske SER lite rundare då iaf.. nä nu ska jag gå och ta Isak , han vill inte riktigt somna !!

Ovido - Quiz & Flashcards