Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Jennica - 6 augusti 2008 01:38

Ja vissa är värd mer en andra! så e det orättvist men sånt e livet!


Nä nu ska jag ta och sova det e ju en dag i morgon oxå!

måste försöka få kontakt med läkaren är så trött på det här nu, rasar bara mer och mer nu, vad kan det vara för fel på en? en fråga som snurrar i huve hela tiden, och ännu jobbigare är det när man höra alla andra säga att dom måste banta! men som sagt alla har det inte lika alla är olika!


funderar även på vad jag skulle vilja jobba med många funderingar men det lutar åt kock yrket för det e något som jag verkligen älskar!

Men vill även ut och prata om mobbning i dom lägre klasserna typ 6-års - 3:an, eftersom jag tycker att skolan börjar med det när det e försent. har själv mobba blivit mobbat, kännt mej orättvist behandlad av lärare och så vidare, tänk om någon skulle kunna komma och prata om såna skar innan det redan hade börjat, tänk om lärare skulle kunna jobba mer på den biten än vad dom göra, hjälpa barnen så dom har starkare självförtoende och självkännsla, ett barn som inte blir mobbad  eller som inte mobbar andra har ett bra självförtroende,

Nä nu ska jag sova!

God natt på  er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards