Alla inlägg den 7 september 2008

Av Jennica - 7 september 2008 23:27

i helgen har jonathan varit hos sin pappa! Kul för honom att han fick komma tillslut! det var ju ett tag sen om man säger så.. Så på freda kväll var man hemma och tog den lungt..

På lördagen kom syster m. familj hit och då hände det grejer Lars och Andreas var ute och snickra. och jag och syster rensa ut kläder m.m som skulle kastas. Tack för all hjälp. känns som man börjar komma någon vart nu iaf med utbyggnaden! sen nått tag ska jag och syster rensa ut lite mer saker. saker efter pappa och det kommer nog bli lite mer jobbigt.

senare på natten var jag fyllechaffis åt Erik! Lars lillebror, komm dock hem sent klockan var väl ca halv 4 . Erik och jag stod och prata innan jag åkte hemmåt, men det e ju inget ovanligt, han e ju alltid lika pratglad =)Idag har vi varit på byggmax och kollat på golv som vi ska ha men jah hittade inget som jag fastnade så mycket  för, så ska kolla lite vidare sen.. Nu sitter jag och väntar på att sara ska komma med bilen min, Hon och Maya har lånat den i helgen när dom var till piteå! Hoppas den är hel nu =)Men det e ju klart att den är. Så i helgen har vi lånat mammas räser! det blev ju lite strul med bil nu eftersom Jonathan skulle få åka till sin pappa och vi hade lånat ut våran, men som sagt allt löser sig till slut, Tack Mamma för lånet!Snart e det dax för brölopp igen! Min kusin kristina och hennes blivande Man! =) undra vad man ska ha på sig dådå? vet inte hur vi ska göra heller om vi ska sova kvar eller om vi åker hem. Lars mamma och pappa ska ju ha barnen så, Men skulle nog tro att vi sover kvar i s-vall ändå. Nä nu kommer sara! Godnatt på er!
Ovido - Quiz & Flashcards