Alla inlägg den 18 september 2008

Av Jennica - 18 september 2008 07:28

Nu har jag fåttt svar på proverna som jag tog för ett bra tag sen, men det var inget fel på dem så nu e det bara att gå vidare, undra vad nästa steg blir då hmm, Dricker ju 2-3 glas bulk varje dag till maten nu, så det kanske oxå hjälper, redo på att testa allt nu.. vill inte väga så hör lite, hällre några extra kilo då,!

Sitter nu och väntar på att jontes taxi ska komma sen hoppas jag att Isak tänker sova ett tag till så jag får vila lite till, Känns som det skulle behövas.

Igår var jag iväg och klippte mej, blev ju faktiskt nöjd lite ovant men man blir ju van fort så det e ju inga problem.

Imorgon blir Isak 6månader. gud vad tiden går fort. och vad mycket som händer nu. men ser ju nya saker han gör varje dag. uffa, nu e bhan riktigt snabb, tur att jag sänkte sängen i tiden, för lille man ställer ju sig i den han utan problem. dras sig upp emot allt möjligt.. Nu åkte jonathan i väg med taxin oxå. undra om han kommer ihåg att tala om att han inte ska åka taxi hem idag, han skulle följa med en kompis. så det e väl bäst att ringa taxin och tala om utifall han inte har sagt det så slipper hon stå i onödan och vänta..


Kom på en sak igår när jag satt och prata men en vän. Undra varför människor i allmänhet har svårt att innse att man kan ändra sig och att det e bara vissa som inte kan ändra sig. konstigt det där. bäst att man bättrar sig =). Jag kan stolt säga jag är en bättre person idag än vad jag var för något år sen, men det finns fortfarande saker kvar som man kan bli bättre på men det finns det ju alltid, Men jag e stolt ändå, hur duktig jag har varit som har ryckt upp mej!

Tack till ALLA SOM HAR TROTT PÅ MEJ!

OCH TACK SYSTER FÖR ATT DU FINNS DÄR FÖR MEJ. ÄLSKAR DEJ!

Nä nu ska jag ut och röka sen lägga mej en sväng.. eller vi tar tillbaka det där. hör att Isak har vaknat nu, så det tar vi och fixar lite frukost ist..

Kram på er alla

Ovido - Quiz & Flashcards