Direktlänk till inlägg 25 september 2008

Torsdag

Av Jennica - 25 september 2008 20:09

jaha, tror att min lille man tänker bli stor. var på bvc i onsdags, Han väger nu 8540 0ch är 71 lång, tidig e han oxå,  ställer sig efter möbler och så, så det har ju blivit några vurpor, som har gav ett skrapmärke på näsan!

nu ligger han och sover, bara jonte kvar nu, han har jag nyss kommit hemifrån sjukhuset med, han har fått någon slags inflamation på örsnippen, så han ska äta pencilin, sen ska vi tillbaka imorgon, och kolla hur det ser ut!

ska även följa med lars bror på ljusdal och hjälpa honom med att köpa kläder, sen ska han få bjuda på fika, eller lunch blir det väl, så imorgon ska man se till att vara klar till 10! så man kommer iväg i skaplig tid.

nä nu ska jah  kolla klart på Idol. sen blir det en kopp kaffe sen sängen. eller jag ska ju ta tag i en sak före oxå men det skriver vi inte här, ni som behöver veta vet ju vad det handlar om. finns ju risk att det blir skit snack om man skriver det här.

ha det bra alla läsare..

 
 
Ingen bild

amanda

25 september 2008 23:15

ja vet ;) hoppasatt de gick bra nu då! puss på re gumman

 
anki

anki

26 september 2008 15:09

Snart har han vuxit förbi Filip kram moster anki

http://anki.bloggagratis,se

 
Ingen bild

anonym

10 oktober 2008 22:17

LÅÅÅÅT HAN FÅ VARA BARN DÅ..! Han e juh bara 6 månader.. Dom ska inte ens kunna stå upp då.. Dom ska bara kunna krypa.!

 
Helle

Helle

10 oktober 2008 22:20

SHIT tvingar du han att GÅ efter möblerna??? :-o LÅT HAN FÅ VARA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARN :p

http://www.netbaby.dk

 
amanda

amanda

12 oktober 2008 16:36

allabarn e olika. åmitt barn har då väldigt bråttom fram, men de e inte nå fel på han för de. roger kröpp inte han när han va liten inte min bror heller. å de e då inte nå fel på dom iaf. puss på re gumman

http://www.smash.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards