Direktlänk till inlägg 3 september 2008

jaja

Av Jennica - 3 september 2008 14:40

ja vad säger man, ganska less nu men men , undra vem som ska bo här det verkar inte somm att det e vi iaf, undra om man har nå att säga till om, det kommer att bli det konstigaste huset som finns om jag får säga mitt, nä nu skiter jag i att säga hur jag vill ha det.! det e ju ingen som lyssnar ändå, för svärfar vet ju "bäst" Undra om han ska komma och möblera sen oxå. nä nu skiter vi det här, måsta bara få avreagera mej lite =)..

Ska snart åka och hämta jonte, så det e väl dags att väcka Isak, och klä på honom lite extra , det blåser ju rätt så bra ute nu. Imorgon ska vi iväg och knäppa lite 6 månaders kort å! gud vad tiden går fort!

skriver mer sen kanske!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards