Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

Undra vad man ska skriva...

Av Jennica - 28 februari 2008 15:35

Har nyss tagit reda på tvätten, väntar bara på att nästa maskin ska bli klar,

Och snart kommer Jonathan och Lars hem och då ska dom ut och åka lite skoter eftersom Jonathan åker till sin pappa en vecka och då lär det ju inte vara så pass mycket snö kvar när han kommer hem!

Så då måste man ju passa på nu!

har varit hos min syster i dag och passa hennes dotter, fast jag låg nog mest och halv sov på soffan, somna sen när syrran och andreas kom hem, fick ju en chock då jag insåg att klockan var mitt på dan. så då gjorde man sig klar för att åka hem. sväng upp till mamma på jobbet och små prata lite oxå.

Ja nu e det inte länge kvar tills bebisen kommer men det känns som en evighet, men det e ju vanligt så här i slutet.

Mosters go unge tycke att vi kunde ringa till doktorn så han kunde ta ut bebisen nu. Hon längtar hon till att få en kusin. Men tror hon heller vill ha en egen bebis hemma! =)

Nä Nu ska jag göra lite mer nytta här hemma, Tror inte Lars blir så glad om han ser hur det ser ut här!!

Ha det bra alla! 

 
 
Ingen bild

syster

28 februari 2008 23:28

jag tror oxå hon helst vill ha ett eget syskon är ett väldans tjat om det iaf. igår var det en lillebror som skulle heta sven hon ville ha. tack för barnvakten idag Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards