Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Jennica - 14 februari 2008 18:37

Min graviditet - BF Mån 17 mar 2008

Uträkning utgår från dagens datum: Tors 14 feb 2008.
Din graviditet startade Mån 11 jun 2007.
Du har gått 248 fulla dagar av 279 (89%).
Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 3 fulla dagar(v35+3).
Beräknat förlossningsdatum Mån 17 mar 2008
Du har 31 dagar kvar till förlossning.Ja nu e det inte många dagar kvar ! =) Jippi!Jonathan ligger i sin säng än. hoppas mammas pojke bli piggare snart,tycker synd om honom, han orkar ju ingenting grabben..Gud vad denna dag har gått fort även fast man inte har gjort så mycket. Snart kommer även älsklingen hem. Hoppas han har haft en trevligt, som vanligt har dom väl skruvat mer än halva dagen brukar vara så! Nä nu ska jag börja med maten. Blir en sen middag idag med tanke på att jonte inte vill ha nå. och jag inte vill äta själv!
Av Jennica - 14 februari 2008 11:09

Jaha då var det jonathans tur att få magsjuka. pepparpeppar ta i trä hoppas jag inte får det nu då.

Vill inte vara gravid längre, vill ha lillen hemma och gosa ist. men det kommer ju snart det å. bara 4 veckor kvar =)

Snart åker svärföräldrarna till thailand i 2 veckor. vad dom ska ha det varmt och skönt, Men tror att dom e lite rädd för att jag ska föda medans dom är där, hihi. Men det tror jag inte att jag gör.

Nä nu ska jag gå och kolla till min stora bebis som ligger och kollar på film och är jätte slut i kroppen men vem skulle inte varit det. Tycker synd om honom.

Hoppas på att att han blir piggare snart fast jag vet ju att den här magsjukan sitter i ett tag.

Kanske skriver mer senare idag,

Ha en bra alla hjärtansdag!

Ovido - Quiz & Flashcards