Direktlänk till inlägg 18 februari 2008

Äntligen

Av Jennica - 18 februari 2008 16:38

Äntligen börjar man på bli pigg!

Men som det känns nu så åker jag väl på nå annat virus snart!

Menmen

Nu lars åkt och jobba och kommer hem i natt. =)

Jonathan ligger och sover tror det var en jobbig dag ida på skolan. Han kom hem och åt lite pölsa och potais sen damp han ner i sängen och somna, men det kan man ju förså oxå han har ju varit hem sen i torsdags. och varit jätte sjuk. Men han var glad för att få åka till skolan igen. Men det var nog mest att det var baddag =) Dom har tur här på färila skolan att badhuset ligger intill för då blir det mycket badande, Tycker nästan synd om dom andra skolorna som inte har samma chans! Men men livet e ju inte rättvist säger dom,

nä undra om man ska ta och hänga tvätt nu. så man kan köra gång en maskin till.

Sen ska jah även ringa till mamma och surra lite.

Ha det bra alla som läser! 

 
 
anki

anki

25 februari 2008 15:40

hej gumman du har ju inte skrivit på så länge moster blir lite orolig hur mår du kram moster Anki

http://anki

 
anki

anki

28 februari 2008 11:03

Hej gumman nog förstår vi att du längtar till lill skrutten tittar ut.
Skönt att höra att du mår bra.
Lycka till med förlossningen kram moster Anki

http://anki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards