Direktlänk till inlägg 22 juli 2008

Rubrik saknas

Av Jennica - 22 juli 2008 00:13

att livet ska vara så svårt för vissa.. Blir så trött på folk som pratar om saker som dom inte vet ett skit om! menmen inget att kanske att haka upp sig på men nu har jag gjort det! =(.

Nu äntligen börjar det bli fart här hemma! i morgon ska vi i väg och köpa färg så vi kan börja måla snart.. Undra vad jag och Isak ska hitta på medans lars jobbar då, han har ju slut på sin semester nu. =( tråkigt men så kan det vara,

Jonte e hos pappa sin, saknar han så himla mycket *snyft* Men han har nog det bra där och träffar lilla syster, ( Han blev ju storrebror den 13:e igen)

hoppas han har det roligt iaf.

just ja imorgon ska jah ringa sjukhuset å det får jag inte glömma sen måste jag ju fixa med dopet och så.. baka lite kakor och så vidare, men det går ju fort baar man börjar =).. Nä nu ska jag gå och sova!! 

Nattinatt!

 
 
anki

anki

22 juli 2008 10:06

Hej gumman har du fått något svar från provtagning än så du vet varför du går ner i vikt. Jag fick något tillfälligt fel när jag hade nyss fått Niklas så jag rasade i vikt men sen fixade det till sig, var något med sköldkörteln om jag minns rätt. Var visst vanligt om man nyss fått barn.Jag tror inte vi kan komma på dopet. Men undrar om vi kan spara med att svara tills på måndag iaf kram moster Anki

http://anki.bloggagratis,se

 
Maria

Maria

23 juli 2008 11:56

Hallå bruden! Om inte jag har fattat fel, så tror jag att det börjar vankas dop här så småningom.. :) Tänkte bara fråga när, var hur typ... hihihii... Hoppas att allt är bra annars.. Pöss å kram//Maria*

http://sveamarialouise.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards