Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

Ingen bebis än...

Av Jennica - 17 mars 2008 15:37

Väntar och väntar men ingen bebis vill komma.. menmen den kanske vill vänta till påsk. =) Har ju tid idag så det e bara att hoppas att allt går bra när det väl sätter igång.

 Ihelgen har man inte gjort så mycket, Jonathan har varit på 3 kalas denna helg. har tur den pojken . först var det två tjejer i klassen som hade kalas i badhuset i lördags, sen var det en som hade disco i söndags. och före discot så var vi till mamma/ mormor för hon fyllde år. Grattis igen mamma.

På lördagen var även syster och ´Tyra hit och hälsa på. det var ju på tiden =). hihi. men trevligt var det iaf.

Nä nu ska jah gå och börja laga mat, för snart e Jonte och Lars hemma oxå...

men vad jag ska hitta på att laga har jag inte kommit på än, nå med korv blir det iaf.. rör ihop nå som vanligt bara så brukar det bli bra,

Ha det bra alla läsare . skriver mer när bebisen i på väg, el har kommit.


 
 
Ingen bild

syster

17 mars 2008 16:32

och nu kommer vi inte förrens bebis är ute men kommer nog lite oftare då kanske så ofta att vi inte får komma efter ett tag ;)

 
anki

anki

17 mars 2008 20:16

Var en liten tjurig sak du har där inne som har lurat alla att tro att den skulle komma tidigare säkert lik sin mamma kram moster Anki

http://anki

 
Ingen bild

moster Britta

17 mars 2008 20:29

Hejsan Jennica....ett tips om du vill att förlossningen ska sätta i gång....älska!

 
SvEa

SvEa

17 mars 2008 22:56

Den kommer nog när du minst anar det, men jag skulle nog tippa på att den kommer när som helst.. :-) Hehe... Hör av dig om/när det händer nå... är ju nyfiken på den lilla/e... Kramkram*

http://sveamarialouise.blogspot.com

 
anki

anki

19 mars 2008 08:22

Grattis till Isak kram moster Anki

http://anki

 
Ingen bild

syster

19 mars 2008 08:23

Grattis till er lille son !!

 
Kusin Kristina

Kusin Kristina

19 mars 2008 16:09

Grattis till eran lilla son :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
SvEa

SvEa

19 mars 2008 23:24

Grattis till lillkillen, gumman!! Hoppas att allt har gått bra trots allt som hänt/hände... Pöss å kram.. Vi syns väl nåt när du kommer hem igen...

http://sveamarialouise.blogspot.com

 
Ingen bild

tess

20 mars 2008 13:03

grattis till lillkillen, :))

 
Ingen bild

Britta

24 mars 2008 20:21

Jättegrattis till lillkillen!
Moster Britta med familj

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards