Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Jennica - 7 maj 2008 22:52

Försöker göra allt för jonathan, Vet inte vad jag ska göra han mår inte bra.

Förstår honom oxå vet ju själv hur det är att missta en vän. Vet att det går i perioder hur mycket man tänker på dom.  Det e även jobbigt för oss andra och höra han säga att han inte vill leva längre, en 8åring ska inte tänka så, En 8åring har hela livet framför sig. Funderar på om jag och jonte ska åka iväg en natt och bara vara själv, och lämna Isak och Lars hemma. känns som om det kan behövas.

Vad f*n ska jag göra vill inte se min go grabb så här nere, orkar inte, det tar på mitt psyke oxå, Snart ska han få åka iväg till tallin men mormor och morfar tommy, och det tror jag kommer bli en upplevelse som han inte kommer att glömma, men det e nog bara bra att han får komma iväg, men tror inte att han kommer att må bättre ändå, måste försöka fixa det här åt honom., men stora frågan är hur? Hur ska man göra, hur ska man få honom att villa leva och inte tänka på döden, Trårana bara rinner, Försöker vara stark, men jag orkar inte längre Tankarna på Pappa och Malle kommer även nu, har ju klart så mycket i mitt liv så varför ska jag inte klar det här..

Nä nu ska jag gå och lungna ner mej lite.

Imorgon ska jah och Isak följa med Tyra på simskola, och jonathan ska följa med Emil hem, så då blir det att man ska hämnta honom efteråt.

Sen blir det att åka och handla till kalaset vi ska ha för jonathan i helgen!!

nattinatti Åter kommer när jag mår bättre! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards