Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Jennica - 11 oktober 2008 16:32

nu har gått det en tid sen man skrev, vet inte vad jag ska skriva nu heller men men,

för en vecka sen var vi på bröllop. min kusin kristina gifta sig, så fina ni vad, allt var underbart, god mat och trevligt folk, var länge sen man hade så trevligt, Dansa gjorde man ju in till morgonen, =). man vart ju lite dålig dagen efter men de var det värt.

I fredags åkte jonathan till sin pappa, så då passa vi på att åka in till kristina och petter på en kopp kaffe, kort besök, får göra ett längre nästa gång.. det vart ju så sent.

Idag ska vi bara vara hemma och mysa, det behövs, kan jag ju säga!

sen i morgon åker vi och hämtar jonte, hoppas det blir tidigt, för han vill hem! han ringde tidigare, och ville hem redan idag men jag fick ju förklara för honom att det är långt att åka och så. men jag förstår honom att han inte vill vara där. !

På måndag blir det en sväng på ljusdal har en heldel saker att uträtta där.! vissa vet vad jag menar, så det behöver vi inte ens gå in på vad det handlar om! för hela världen har inte med det att göra tycker jag.

nä nu ska jag börja men maten!

Ha det bra alla glada! så bra som det går att ha iaf!

Ovido - Quiz & Flashcards