Direktlänk till inlägg 3 juni 2008

Varmt..

Av Jennica - 3 juni 2008 14:29

Nu var det läng sen man skrev, men tiden räcker ju inte till..

Nu är det fast ställt att Isak har mjölkprotinallergi men som tur är så växer det bort för det mesta. Lite jobbigt kommer det ju att bli när han ska börja äta men det får man ta. det e ju som sagt lång tid kvar tills dess,

På torsdag är det skolavslutning för jonte, Kan Inte fatta att han redan går ut 1:an! Stor grabben min..

Nu hat vi börjat med utbyggnaden på torsdag ska dom börja mura. =)Längtar till allt e klart.. Och Lars ska börja jobba natt nu eftersom det e sådan stor brandrisk.. räcker ju med skogsbränder nu..

Ikväll har jinte även avslutning på simskolan. så då ska vi vara där och titta och få lite fika.. snart kommer taxin . så då e det bara att äta lite mellis sen åka till badhuset. Måste komma ihåg att ta med pengar å så vi kan köpa märkerna som han har tagit.. =)

Ska ringa Jim ikväll och höra om han kommer på jontes skolavslutning eller inte, tycker ju att han kan komma.. det skulle ju betyda allt för jonte.. gud vad han skulle vara glad och må gott om han kom.. det e ju på tiden att han kommer tycker jag.

Nä nu har Isak vakna å så då e det bäst att gå ut till honom..

Ha det bra alla i sommarvärmen!


 
 
Ullis

Ullis

3 juni 2008 14:44

Hej, min äldste hade komöjlksproteinallergi och det var lite småtrix men inte alls så farligt som jag trodde. Ett tips är att kolla vegangrejer och se till att få bra info från Bvc, prata med dietist och så. För oss gick det över vilket brukar göra. Lycka till!//U

http://Kastrullapan

 
Ingen bild

anki

3 juni 2008 18:02

otur att även din lille go pojke fick mjölkallergi men det finns iaf bra grejor nu. Jag saknar en bild eller två på grabbarna kram moster Anki

 
Maria

Maria

3 juni 2008 23:56

Hej! Det var inte igår... Hur är det? Å pojkarna? Förutom det som står i bloggen.. Vilken tid har jonte avslutning då?? Kram*

http://sveamarialouise.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards