Direktlänk till inlägg 17 april 2008

nu så e snart allt snö borta

Av Jennica - 17 april 2008 13:25










Gud vad skönt det e med sol..

Idag tog jag och Isak en promenad. så skönt att gå i vår värmen.. Längtar mer och mer till sommaren.

Vill att prickarna ska försvinna på lillen, och även få veta exakt vad det e . han har ju prickar över hela kroppen, tycker det e konstigt att inte barn i hudik undersökte honom mer. bara att hoppas på att det inte e allergi, han får heller ha infektion i kroppen. Så dom sista två nätterna har det inte varit mycket sömn att hurra till. menmen så e det ju när man har små barn.

nä nu ska jag ta och byta blöja hör jag!

kanske kommer mera sen om jag har tid, Jonathan kommer ju hem med taxin snart han å..

sen måste ju jag komma ihåg att ringa jim och se om jonthan skulle till honom i helgen eller om det blev nästa!!







 
 
anki

anki

17 april 2008 15:51

oj så söt men prickig kram moster anki

http://anki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards