Direktlänk till inlägg 31 januari 2008

Rubrik saknas

Av Jennica - 31 januari 2008 17:06

Ja, första inlägget då, Får väl se hur lång tid det tar innan man har kommit igång med det här =).

Idag har jag inte gjort så mycket men har iaf städat Jonathans rum och det är ju inte det lättaste att göra. En 8åring med ett litet rum och mycket saker, Måste försöka komma på någon bra lösning och inreda det.

Nu har Lars åkt och jobba så nu ska man kanske ta en macka och dricka lite the å invänta att bompa börjar .

Nu e det bara 45dagar kvar tills bebisen e beräknad, fast det känns ju som en evighet, =) Längtas*

Nä kanske skriver mer sen.

 
 
Ingen bild

syster

4 februari 2008 23:56

MELWIN röstar moster på !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards